Nový článek
Nový článek
Kategorie

Neštěstí či skrytá reklama?

Neštěstí či skrytá reklama?

V liberecké podniku Severochema vypukl včera pořádný požár (http://www.lidovky.cz/v-arealu-severochemy-v-liberci-hori-hasici-vyhlasili-3-stupen-poplachu-1e9-/zpravy-domov.aspx?c=A170529_125728_ln_domov_ELE#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_lidovky&utm_content=main). Začalo to po poledni a hašení trvalo až do osmi hodin večer; a to se hasiči rozhodně neflákali, celých šestadvacet hasičských jednotek (tedy kolem 120 profesionálních a dobrovolných hasičů) se čtyřiatřiceti kusy požární techniky tam bylo.

Škody, které onen požár podle předběžných odhadů napáchal, prý půjdou do milionů, a to se dá mluvit ještě o štěstí, protože se hasičům podařilo jejich nasazením ještě mnohé zachránit.

Jak dále potvrdila speciální chemická laboratoř hasičů ze středních Čech, do ovzduší zřejmě nic zdraví nebezpečného neuniklo, ve vzduchu nebyly naměřeny žádné jedy.

 

Je to samozřejmě neštěstí; a štěstím v tomto neštěstí je alespoň to, že nikdo nepřišel o život. Ale kromě neštěstí je to vlastně svým způsobem…

… i docela dobrá „skrytá reklama“.

Protože jak známo, zmíněná firma proslula nejvíce svým od roku 1964 vyráběným produktem PE-PO. Tedy pevným podpalovačem.

A uznejte sami – co může o kvalitě jejich známého produktu vypovídat lépe než právě to, co se stalo? Tedy že jejich podpalovač skutečně tak skvěle hoří. Tak skvěle, že s ním měla víc než stovka hasičů po dlouhé hodiny dost a dost práce…

Zpět nahoru